Nu nog wat te eten en ik kan gelukkig sterven - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Renee Rens - WaarBenJij.nu Nu nog wat te eten en ik kan gelukkig sterven - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Renee Rens - WaarBenJij.nu

Nu nog wat te eten en ik kan gelukkig sterven

Blijf op de hoogte en volg Renee

02 September 2012 | Hongarije, Boedapest

Wat een ommekeer! Vorige week echt megastress en nu zit ik hier doodrelaxed deze blog op de bank te typen. Gisternochtend was ik- brak en moe van mijn afscheidsfeest - nog continu op en neer aan het rennen, mijn ouders mij aan het helpen om mijn koffers dicht te krijgen, ontzettend hard naar het vliegveld te sjeezen want madame was weer te laat omdat ze persé nog koffie moest. Aangekomen op het vliegveld volgde toch een emotioneel afscheid. Lees als: mijn moeder met tranen (ik stiekem ook maar dat zag hopelijk niemand). Na mijn 60 kilo gedeponeerd te hebben kon ik eigenlijk met Evy en Michelle, mijn appartementgenootjes, het vliegtuig in stappen. Ik zou Renee niet heten als zelfs mijn handbagage te zwaar was én natuurlijk alles eruit moest om apart te laten controleren. Ik en bagage is het zelfde als ik en optijd komen of de weg vinden: vragen om problemen.

Eindleijk gearriveerd in Boedapest kon niks meer misgaan. Én er was een busje voor onze 1000 kilo bagage, én er was een lift in het appartementencomplex. En toen het appartement. Waaaaaat! De vrouw die ons alles uitlegde dacht waarschijnlijk dat we in Nederland in een krot hadden gewoond. Het is zo mooi! Megagroot, hoog plafond, mooi uitzicht, een prachtig binnenplaatsje. Huge kasten, een afwasmachine(hallelujah), wasmachine+droger, noem het maar op. Ik kan oneindig door blijven gaan, maar ga dadelijk met mijn fotocamera de stad verkennen!

Nu nog een weekje vakantie en dan begint school. Ik ga genieten!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Hier kun je lezen hoe ik in Boedapest in zeven sloten tegelijk loop.

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 12841

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 01 Februari 2013

Minorstudie in Boedapest

Landen bezocht: